duminică, 20 iulie 2008






Tabăra Folk – Aninoasa / Vulcana Pandele 2008

Pentru mine ca participant, Tabăra Folk – Vulcana Pandele a fost o experienţă inedită. A fost pentru prima dată când am participat la o astfel de manifestare, mai ales una ce s-a desfăşurat în mediul rural.

Au fost două zile deosebite, în care cuvintele şi-au găsit sprijinul în sunete. Am fost onoraţi, noi cei din grupul Sens Unic, eu şi colegul meu, Ionuţ Leau, să cântăm alături de nume deja consacrate în lumea folkului, cum ar fi Ovidiu Scridon, Viorica Mihalache şi grupul Karma.

Curtea casei-atelier Gabriel Popescu a oferit spectacolului de final un decor deosebit prin aerul ei rupt parcă dintr-o altă lume. Timpul a stat parcă în loc în timp ce s-a cântat. Nici nu am observat cum am trecut într-o altă zi.

Cerul înstelat care veghea această misterioasă cântare ne-a fost adus mai aproape de Valentin Grigore cu telescopul său de mare putere.

De partea cuvântată s-a ocupat Victor Mihalache, care prin vorbe meşteşugite a reuşit să aprindă poezia în inimile tuturor.

Şi astfel, fără să ne dăm seama, s-a încheiat prima ediţie a Taberei Folk – Vulcana Pandele. Aştept cu nerăbdare ediţia a doua, care încă de pe acum se întrevede a fi ceva impresionant.

Radu-Andrei Mihalache

(Sens Unic)

Niciun comentariu: